چه خوبه که راجع به بهترین سایت فروش گیم کامپیوتر بیشتر بدانید

Wiki Article

اول اینکه همون‌طور که گفتم من بیش از ۱۰ بار فقط نسخه انگلیسی بازی رو تموم کردم صدای توماس آنجلو به حدی دلنشین و حرفه ای کار شده بود که هیچ وقت فراموش نمیکنم.

در این بین مامور ۴۷ و اطرافیان او از شخصیت‌پردازی قابل قبولی برخوردارند. قدم‌های استوار مامور ۴۷، دستورهای اکید شرکا، تشکرهای بی‌مضمون و گزینه‌های بی‌شمار بازیکن در نحوه بازی کامپیوتری، بهتر از هر عنوان دیگر به شما القا می‌کند که بزرگ‌ترین گیمر زمانه در حال حرکت است و فاصله دم و بازدم هر موجود زنده‌ای در این بازی، تنها به یک اشاره‌تان بستگی خواهد داشت.

در این بازی می‌توانید به صورت تک نفره، دو نفره و یا آنلاین با سایر بازیکنان بازی کنید.

مافیا بازی خوبیه ولی در برابر واچ داگز ۱ که شخصیت اصلیش ایدن پیرس بود حرفی برای گفتن نداره

لطفا جهت تسریع در روند انجام سفارش گارد خود را خاموش کنید.

گوگل اولین پیش‌نمایش اندروید ۱۳ را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

حال به تازگی تریلری از گیم پلی این بازی منتشر شده است. در ادامه همراه نوین اسپات باشید.

برای دانلود، به روی “لینک دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

این بازی هشتمین قسمت و سومین نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های هیتمن به‌شمار می‌رود و همانند سری قبل در شش مکان برگزار می‌شود که یکی از این مکان‌ها دبی می‌باشد.

قدرت‌های کلامی و رهبری در این بخش بسیار کاربرد دارند و هر چه در آنها بهتر باشید در گفتگوها موفق‌تر خواهید بود و منافع بیشتری برای خود به ارمغان خواهید آورد. بازی به شما امکان استفاده از چند همراه را نیز می‌دهد که به شما در مبارزات کمک کرده، قنائم جمع آوری شده را برایتان حمل کرده و حتی بر روی قابلیت‌های مختلف‌تان مثل Wasteland 3 بازی هک‌کردن یا باز کردن قفل نیز تاثیر مثبت دارند.

اگرچه باید ذکر کرد که بسیاری از گزینه‌ها آدرنالین بالایی ترشح نخواهند کرد و شما به نقطه نظر سازندگان برخورد نمی‌کنید. در این‌جا باری دیگر می‌توان از ارزش تکرارپذیری بالای بازی سخن راند که فرصت‌های این چنینی را به لطف وسایل جذاب محیط و استفاده روان از آن‌ها، یک دفعه دیگر به نحو احسن در اختیار شما قرار می‌دهند.

Report this wiki page